پس تو کجایی؟؟؟



خدایا; من تنها یک نقطه ام  ,نقطه ای خیلی کوچک از جایی دور,انقدر دور که تو مدت هاست از ان بی خبری!!!

از کودکی می دانستم که تو بزرگی,مهربانی,بخشنده ای…

اما به من فهماندند که باید از تو بترسم شاید از همان لحظه بود که کمی از تو فاصله گرفتم. و من ترسیدم که تمام حرفهای دلم را به تو و به زبان مادری ام بیان کنم

مبادا خشم تو داشته هایم را نیز از من باز گیرد و این شد تعریف خدا ترس بودن در دنیای واژگانم.

 

خدایا من نقطه ای هستم بر روی کره ی زمین که دیدم چند سالی است,خواهر کوچکم دست بر مداد رنگی هایش نبرده ,چون اموزگارش اولین نقاشی او را گناه دانسته و کشیدن انسان با دست های کوچکش بر روی صفحه ی سفید تخیلاتش را نوعی بت پرستی دانسته !!  پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من نقطه ای هستم بر روی کره زمین که هنوزم درد سنگینی کوله پشتی ام را بعد از این همه سال بردوشم حس می کنم و لحظات زجراور صف صبحگاهی مدرسه و سخنرانی ناظم,معلم پرورشی و...

اخراج دوستانم از علم و تحصیل به جرم بند کفش رنگی , لباس رنگی,ناخن هایی که از گوشت گرفته نشده بود و... از خاطرم پاک نشده !!

پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که کودکان را از همان مهد از هم جدا می کنند تا دخترها و پسرها هر چه بیشتر برای هم غریبه تر و کشف نشدنی تر بمانند.  پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که سعی شد حباب زخیمی روی دنیایمان گذاشته شود و ما تا ابد حس کنیم که دنیا همین است و ما خوشبخت ترینیم و بس.

اما خواسته یا ناخواسته حباب ترک خورد اما به سنگین ترین قیمت.

پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که می گویند دروغ گناه است و پرچم دروغ به دست می گیرند ,مبادا جایگاهشان سست شود!

پس تو کجایی ؟!!

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که مردمش بیشتر ثروتشان را خرج

می کنند تا خانه تو را ببینند و دیوارش را لمس کنند, غافل از این که خانه تو قلب هزاران کودک است که از گرسنگی جان می دهند و لمس دستشان لبخند توست!

پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که انگار فراموش شده تو با از عظمت بنده هایت را ازاد افریدی حال خدای جدیدی امده و مردم را در بند کشیده

پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که کودکی 6 ساله می گفت که می داند تورم چیز خیلی بدی است! چون مادر و پدرش دیگر همدیگر را دوست ندارند!

اخر پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که کودکان به امید بزرگ شدن و پر کشیدن و رفتن از سرزمینشان پر پر می زنند و دلتنگی و غربت را به جان         می خرند تا به حق انسانی خود برسند.

پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که همه دستورات تو فراموش شده و یک مادر باید قلبش مثل یک گنجشک بتپد, نکند جگر گوشه اش را به جرم چند تار مو به نا کجا اباد ببرند...!!!

پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که در زندان ها استادهای فرهیخته تری پیدا می شود تا در دانشگاه ها!!

پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من در سرزمینی زندگی می کنم که قصد دارند تاریخش ,زبانش و... را تغییر بدهند.پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که شنیدم پسرک همسایه می گفت درسهایش را می خواند تا روزی دستش به دهانش برسد وگرنه می داند که

کتابهایی که می خواند همه تحریف شده اند. پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که تفریح جوانانش به فیس بوک ختم

می شود و بس! 

پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که حتی برای search کردن نام تو نیاز به انتی فیلتر دارم...

پس تو کجایی؟!!

 

خدایا من جایی از کره زمین زندگی می کنم که باید بقیه درد و دل هایم را سکوت کنم...

پس تو کجایی؟!!

 

خدایا, خدایا,خدایا پس تو کجایی ؟؟!!!!!



نظرات شما عزیزان:

عاشقان ولایت
ساعت16:46---27 تير 1394
خداهمه جاست
پاسخ:درسته. همه جا هستش.فقط مارو نميبينه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خدايا

تاريخ : یک شنبه 23 تير 1394 | 15:45 | نویسنده : roya |